Dag 8

vad tycker ja om julen ?

Jag älskar julen :D 
 De är mysigt med julen tycker ja , för att är alla samlade på julafton med sina familjer och släkten
(förutom mina ) 
Alla barn sitter och väntar på tomten och man äter massa julmat .Barnen öppnar sina julklappar och alla är glada hela tiden :D 
Just de glömde nästan (kalle anka ) de måste man ju se ;) eller tycker ni inte ?
Julskyltningar och julfilmer , de ska handlas julklappar hit och dit , jul musik i full gång hemma . De är bara så mysigt :D
De bästa jag vet med julen är att se julfilmer med sin familj , för man får en sån julkänsla då :D

De som är synd att många har tappat den där jul känslan och de tycker ja är väldigt synd :( 
Jag hatar verkligen när man pratar om julen och sen kommer de nån som bara hatar julen och säger usch för julen JAG HATAR DEN !! 

Hur kan man hata julen ? 
den är ju så mysig eller ?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0