DAg 3 !

De värsta som har häntmej de var nog när ja vart misshandlad av en kille !
Allt började med att han ringde mej och ville att jag skulle komma och ja åkte dit och för att snacka med honom . Men när ja kom dit så snackade vi lite och sen kom sne fyllan , då tog han tag i mej först och skrek åt mej och så , sen så kom ja lös då slet han tag i mej och bankade in mitt huvud i väggen och sen slängde han mej i golvet och banka ner mitt huvud i golvet två gånger , ja grinade sjukt mycket och bad honom att släppa mej, då la han handen om min min mun och sa att ja skulle vara tyst och satt knäet på mitt ansikte så ja vreda de åt sidan och sen klev han upp .efter de så kom de igen då stod ja vid väggen och fick två skallningar i pannan och sen skrek ja och då sa han åt mej att var tyst, mamma ringde på min telefon hela tiden och ja svarade fort och sa attt hon skulle komma hit ! men sen skulle ja gå men han skulle gå med , och då kom mamma och skrek åt honom att gå in och de gjorde han innan mamma hade slagit till honom , dagen efter så ringde han och messa ocvh grinade och fattade inte vad han hade gjort eller hur han kunde ha gjort så .. men ja har pratat med honom nu och de är glömt han mår sjukt dåligt över de men ja glömmer de aldrig och ja sätter inte min fot där igen när han har druckit ! de är de värsta som har hänt mej , nu vet ni de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0