Dag 15 – Vad vill ja göra med mitt liv?

Vad vill ja göra med mitt liv?

De är en bra fråga faktiskt .. Ja vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv än ?
De är en väldigt svår fråga .. Men de jag vill göra med mitt liv de är väl att i första fall hitta mej själv igen och må bra igen :) sen är det att fixa en utbildning så man kan få jobb och så , få en lägenhet igen , hitta nån att dela mitt liv med  och inte vakna upp alldeles själv, vore mysigt att ha nån att vakna upp brevid igen :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva riktigt , för ja har liksom inte räknat ut vad jag vill göra med mitt liv ? så de här är det ända svaret jag kan ge just nu :)

,








Dag 01 – Om mej
Dag 02 – Första kärleken
Dag 03 – Värsta som har hänt mej
Dag 04 – Vad du åt idag
Dag 05 – Din syn på kärlek
Dag 06 – Din dag
Dag 07 – Din bästa vän
Dag 08 – Vad tycker ja om julen ?
Dag 09 Det värsta ja vet!
Dag 10 – Dagens outfits!
Dag 11 – Dina syskon
Dag 12 – Vad har jag i min väska ?
Dag 13 – Denna vecka
Dag 14 – Vad önskar jag mej?
Dag 15 – Vad vill ja göra med mitt liv?
Dag 16 – Din första kyss
Dag 17 – Ditt bästa minne
Dag 18 – vad gillar ja ?
Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – vad fick jag i julklapp ?
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – vad ska ja hitta på nyår?
Dag 30 – Nyårs löften


Kommentarer
Postat av: MADDES

Vad tycker du om låten som jag nyligen lagt upp i min blogg?

2010-12-17 @ 22:47:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0