Dag 1- Dag 12

Eftersom ja hittade den här iden nu ska ja ja skriva tolv dagar idag ;) sen följer den ända till slutet ;)
 Men börjar med dag ett nu :D

Detta är jag

Hej jag heter Belinda Nordlund och jag är 20år, har fem syskon , tre bröder (mammas sida) och två systrar (pappas sida). Jonas är 17år , Mattias 11år, Robert 5år, Angelica 17år , Sanna 13år . Just nu bor jag hos kompisar tills ja får en egenlägenhet igen, har varit ett strulit år för mej i år . Ja gick inte klart gymansiumet för de har jag mej att skylla igentligen, men mådde inte så bra en period och de gick inte framåt med skolan då . 
Just nu gör ja ingenting på dagarna och de är ju lite drygt ibland men kan inte göra nåt just nu pga
( fixa lägenhet) nog med de nu! På daganra så brukar ja vara med mina kompisar och gå shoppa och vara hemma hos mamma och vara lite med familjen. Jag ser mej inte själv som perfekt för fem öre ! Klart alla har sina brister. Jag är inte nöjd med mej själv men man ska inte trycka ner sig själv för då mår man bara dåligare, Ja har bristningar och de är inte snyggt direkt men ja ser mej inte som tjock ! (utan som mullig) Jag vägde nästan 80kg förut men nu väger ja 65kg och de är fortfarade för mycket men de är bara ja som kan göra nåt åt de ! Men jag ser de så här om man tänker på sin vikt hela tiden och man bantar och så (så går man inte ner i vikt) Men om man börja göra nåt på dagarna och äter regelbundna tider då går man ner i vikt , nog med det nu. Jag går inte på krogen så ofta men har väl varit där några gånger, men ja festar med kompisar hemma istället (roligare)
Jag har inget körkort så (måste ta bussen) Jag har inte råd att ta körkort just nu heller !  vad finns det mer ? ja vet inte ni får gärna fråga mej om ni vill veta mer om mej :) 


Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

fin bild :D

2010-12-12 @ 14:10:49
URL: http://carroovklnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0