Onsdag



Hej hej de här är mitt första blogg inlägg på min nya blogg!!!

Idag har ja varit med maria hela dagen.
Imorse åkte vi till haga och för att träffa Danne och sen fick han ciggaretter
och sen åkte vi ner på stan en sväng och käka sen åkte vi upp till Danne en sväng till men han hade ganska mycket att göra så vi  åkte till hem till mamma istället och sen vid halv fem igen så gick ja och träffade Danne en sväng till och vi stod och snackade lite skit hehe sen kom Andreas och vi snackade lite med honom och sen gick jag hem och Andreas skjutsade hem Danne :)
Sen gick ja och träffade Andreas en stund för han ville ha sällskap på momangen så då gick ja dit en sväng och nu sitter ja här hos mamma min och ska vara barnvakt nu till på måndag till mina söta små brorsor för min mamma ska till skåne så ja hoppas hon får kul där :) 

 Och nu snart ska ja se Andra avenyn de är ju så spännande nu så vi får väl se vad som händer ikvällens avsnitt :)
puss och kram skriver mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0